Thursday, December 16, 2010

...Bercuti With My FaMiLy...

Me And My Love...
 Pada 3hb lpas aku and my B gerak nak gie genting...coz my family and semua adik bradik sepupu sepapat aku becuti dtang genting....so sblom aku nak gie genting aku singgah amik abg aku and kak ipar aku...dan yg paling penting my anak buah lah...Azriel Rizqi...so cute...dah besar dah dia...amik masa dlm 30 minit lah naik genting tue...bnyak nyer keta...sbb cuti skolah kan...my B x leh nak buat drift lah...hikhik...klau x msti berasap2 tayar keta tue...dia kona baring...sejuk teramat lah sgat kat sana...kita org sewa apartment ria...tempat dia ok...satu umah ada 3 bilik...penuh rumah lah..sbb kita org kongsi duk satu umah...harga dia dlm rm300..

Me And Rizqi....
Smpai jer sana relax2 mkn dulu...elok ptg tue kita org naik atas main game and naik kabel car...gayat jugak lah mula tue...ok lgi lh kabel car genting dari yg kat langkawi tue...kat langkawi lgi gayat...sbb dia naik menyacak sgat...rizqi diam jer naik kabel car tue...dia bgus x bnyak ragam sgat...senang jaga dia...syg skit muuaahh...

                                                            cabel car terpanjang di asia....

                                                                    my B With Rizqi....

Rizqi dgn sapa pun dia x kisah...dukung jer...msti dia nak...my B ada tanjak tak jdi PAPA...tpi blom ada rezeki lgi kan...insyaallah nnti lah kan....sbar dulu...my B klau jaga rizqi nie...msti rizqi tertido atas dia...sedap kot tido atas my B...hehehe...yg paling best nyer main snow lah...mcm duk kat luar negara jer...hikhik..lpas penat kita org main out door..kita org trun blik bilik..sebab esok nyer nak msuk in door plak...nak mandi punya lah sejuk mlm tue...so lpas mkn mlm...aku with sepupu sepapat aku lpak kat bwah....dari atas tgok pemandangan KL memang cntik...
                                                               Tgok lah gelagat depa nie...

                                                      Kak Aziah,Eddy,Rizqi and Mama

                                                                             It's me...
Tido sna 1 mlm...esok nyer msuk in door....ptg tue trun genting....tido semlm umah eddy...pagi nyer tue gie pasar karat kat shah alam...and trus gie IKEA...blik dri ikea rehat kejap...ptg tue shoping kat KL...kat sogo sale gila2...smua nyer nak beli...gie masjid india...org x pyah ckp lah...memang lah rmai...balik dari kl tido umah aku....penuh rumah lah..cuma mak jang and mak tam tido umah sepupu aku kat kota warisan...pagi nyer tue gie shoping kat nilai...mcm tue lah..klau adik bradik aku dtang kira bejln jer aku nie....hikhik..keesokkan nyer diaorg gerak balik alor star...sunyi trus umah aku...next year cuti skolah dtang lgi yer...

No comments:

Post a Comment