Saturday, January 1, 2011

...SeLaMat DaTaNg 2011....


To all my friends and sesapa yg mengenaliku....HaPy NeW YeAr....smOga hari2 yg akan mendatang lebih baik dari thun yang lpas2....mlm nie aku and my B smbut new year kat PENANG...best giler kat sna...kita org lepak kat queen bay...tepi pantai...best giler..tpi ya allah bnyak nyer keta...jem x tau nak kata lah...but hapy with my B yg agak sengal tue...heheheh...korang msti x caya kan my B tue sengal sikit....klau jmp senyap jer...nak sembang ngan org pun x nak kan...huhuhu..ngan bini dia jer nak lebih2...ngan org lain dia malu skit...hikhik...bila org tnya apa pun senyum jer dia tau...B ayg bkn kutuk na...tpi dah kenyataan...heheheh...kna lah ramah sikit dgn org na...tahun nie aku dah 24...my B 28 dah tua dah kan...tpi still rasa muda lgi...hehehe..

Di tahun baru nie...pada mu YA ALLAH aku memohon smoga kau pnjangkan umur kedua org tua ku serta mentuaku...engkau bhagiakn lah aku di dunia dan akhirat bersama suami tersayang dan familyku...serta kau murahkan rezeki,engkau kurniakan lah aku zuriat yg soleh dan solehah...dan engkau trima lah amalan aku di dunia ini...aku hanya menumpang di alam mu  YA ALLAH....aku bersyukur dengan apa yang engkau kurnia kan kepada aku skarang..smoga apa yg aku ingin kan di makbul mu YA ALLAH...amin ya rabbal alaminnn...

Ingat lah wahai kwn2 ku......
Kejahatan usah lah dibalas dgn kejahatan juga...
   Sebalik nyer ia di balas dgn kebaikkan...   
Seperti api.....
Jika dilawan dengan api nescaya terbakar lah ia...
         Namun jika dilawan dengan air... Api akan terpadam tiada duka...                                       Tiada dendam...tiada persengketaan...
Sesungguh nyer kebahagiaan dan kesejahteraan INSYAALLAH menjadi milik kita....

No comments:

Post a Comment