Monday, December 13, 2010

10/12/2010 - HAPY ANNIVERSARY -


Semlm ANNIVERSARY aku...cukup setahun aku kawin...cepat kan masa berlalu...tpi aku plak demam...kurang sihat sikit lah...ada isi ker??entah lah...jeng jeng jeng...tpi blom ada ada lgi lah..klau diizin ALLAH SWT insyaallah..my B plak gie out station gie Penang..so ari tue x smbut pun lah...mgkin next time kot...tpi yg best nyer my B hadiah kan aku beg GUESS...cntik gak....thanks syg...aku plak hadiah kan dia seluar jeans LEVIS...dah x tahu nak beli apa dah...klau tidak  nak hadiah kan dia beg duit quiksilver ker??sbb dah x tau nak bgi apa dah...so apa yg sempat beli bgi jer lh...
                                                    nie lah beg yg di hadiah kan oleh my B...

                                                               seluar levis utk my B....

Selama sethun aku kwin idup aku and my B alhamdulillah bhagia......bersyukur kepada mu ya allah....gaduh sikit2 tue biasa lah...my B nie klau kita marah dia...dia buat muka 10 sen jer...nak mrah pun x jdi mrah...aku nie plak klau mrah tue kejap jer...pndai pujuk...pndai amik hati ok lah lpas tue...yang lawak nyer my B nie..dia ingat tarikh kwin tue tarikh anniversary kami...padahal tarikh nikah lah kan...apa lah...my B nak smbut 12/12/10 plak...hahahah...bila i crita kat kak bibi dia tergelak terbahak2...hahaha...apalah my B nie kan...huhuhu...buat malu mak cik jer...what ever lah kan...yg penting dah setahun aku kawin...bnyak kenangan aku with my B..i lOve u sOo much syg...korang jgn jeles yer...hikhik..tmbah2 abby tue...jgn muntah ijau plak yer...ala..u ngan abg syg u pun mcm tue gak kan..tul x??aku harap aku and my B kekal sehingga ujung hayat kami...dan aku berharap aku dimurahkan rezeki dan dikurniakan zuriat....insyaallah..amin...

No comments:

Post a Comment