Monday, December 6, 2010

Selamat Menyambut Awal Muharram :-)


Salam semua...kepada smua umat islam aku ingin mengucapkan...SELAMAT MENYAMBUT AWAL MUHARRAM...semoga apa yg dihajati pada tahun lepas yg belum ditunaikan...boleh lah niat pada tahun nie..insyaallah akan di makbulkan ALLAH SWT...kita yg merancang...allah yg menentukan...kita sebagai insan biasa perlu mensyukuri apa yg ada....apa yg penting kita perlu besabar...itu yg penting...kita semua mahu kan hidup sempurna dgn apa yg kita nak...tpi apa yg kita mahu kan itu...kadang2 tak kan dapat...
bnyak dugaan kita yg perlu kita tempuhi baru kita akan dapat apa yg kita nak...begitu juga aku...

Tapi aku perlu sabar...kerna sabar itu separuh daripada iman....hehehe...lgi 5 hari aku akan menyambut anniversary aku...dah sethun kan aku dah kwin...mcm x percaya jer...hikhik..apa2 pun semoga aku and my B berbhagia hingga akhir hayat kami...dan semoga kami dimurahkan rezeki...amin....kepada mu ya allah aku amat bersyukur dgn apa yg kau beri kepada ku...to my mom and dad semoga pnjang umur dan dimurahkan rezeki...miza syg mama ngan abah...kepada my lovely sister ABBY i doa kan u cepat2 kawin yer...x sbar nak berlepas gie kuching mkn nasi minyak....semoga u and your lOve @ abg berbhagia...dan x lupa kat KAK INA...caiyoook yer semoga apa yg kak ina usaha akan tercapai...selalu skit bermadu asmara dgn abg izam....hikhik....oppssss...lupa plak...kenapa geng car pool i NAMYRA...miss u...sma gak...usaha yg penting...hari2 msti mau tau...ingat yer syg...moga2 u cpat pragnant...ok lah...semoga apa yg aku cakap nie dimakbulkan oleh ALLAH SWT...insyaallah.....amin....

3 comments:

  1. uuuu.. missed u jugak..
    betol tu u, hari2 mesti mau kan..
    hahaha..

    ReplyDelete
  2. ermmm..insyaallah u...smoga tahun baru ni...semua impian i..u..myra..dan kak ina termakbul hendak nye ye..amin....

    ReplyDelete
  3. helomelo : hahahaha...hari2 mau yer...pntang tgok...hikhik

    tahunbiribiri : insyaallah u...smoga apa yg kita nak akan tercapai hendak nyer...amin ya robbal alamin...

    ReplyDelete