Wednesday, November 17, 2010

....SeLaMat HaRi RaYa AiDiL AdHa......


Yaahhhuuuuu...SELAMAT HARI RAYA....ari nie aku keja pagi pas tue smbung keja ptg...aku ot shif alpha with kak yan and kak nadia..first time aku msuk shif alpha...peeerrrrgghhh..memang best..org2 shif tue smua nyer ok2...hapy jer keja dgn dia org...dgn budak sengal si shafiq tue...asyik usik aku dgn cicak plastik dia...geli aku...aku keja kat IA...di teman oleh abg aris..dia suka menyembang...ada jer ayat dia yg nak crita...aku plak suka mndgar...ari nie HARI RAYA AIDIL ADHA...tdi bgun sayu jer dgar takbir raya...mula tue ingat x nak ot pgi nie...tpi di sebabkan my B keja...pada aku duk umah baik aku keja...klau aku duk umah nnti ingat kat mama and abah aku plak....huhuhu...sedih plak nnti...

Nak datang keja tadi...ingat nak beli nasi lemak...tpi semua kdai x buka...terpaksa mkn mcd sarapan pagi...dlm tgah hari tue abg nizam bawa rendang dgn nasi impit...trasa gak lah suasana raya tue..hikhik...lpas jer pkul 3 tkar shif..kat ct hajar plak bwa lontong...memang sdap...thanks yer smua...bgi aku mkn....aku x smpat nak masak apa lah...sbb aku dah 3 hari keja pagi....esok nak msuk pagi mlm lgi...ksian kat mak cik rohani kan...hehehe....to all my friend SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....Smoga bergembira di hari nie yer....Daaaaa.....

No comments:

Post a Comment