Sunday, November 14, 2010

.....MiSs Some One......

                               Nie lah my mum...klau amik gmbar slalu x pndang camera...huhuhu

Hye smua...tetiba jer aku ingat kan my lovely mom and my daddy...mgkin nak dekat raya haji nie kot...ari tue raya puasa dah blik...so raya haji nie aku bgi peluang dkat org lain plak cuti...tpi agak nyer dah sebln lbih aku x blik kg...last blik pun time raya ari tue...dah jdi bini org nie...asyik layan my B lah...nak tinggal nnti rindu plak...hehehe...dia plak pyah nak amik cuti...time bujang dulu setiap bln gak lah blik...tpi aku skarang snang nak blik sna...guna ID my B fly blik Alor Star..Rm 40 jer...murah kan...every one can fly...hehehe...tul x??tpi kat sna skarang banjir yg paling teruk lah..umah aku x kena pun...naik skit jer...nsib lah tanah tinggi..airport kat sna pun tutup seminggu lebih...tpi skarang air dah surut dah...sapa yg nak buat amal kebajikan leh lah derma kan baju2 yg terpakai kat mangsa2 bnjir...ksian kat org kg cheq...(Melalut dah nie)

Back to my topic ok...last2 mama aku yg nak dtang sini...tpi awal bln 12 nnti lah...plan nak gie GENTING...with mak su,mak jang and mak tam....4 biji keta gak lah...tpi my B ajak bercuti gie PHUKET...nak sambut ulang tahun perkahwinan kami...genap jer 12.12.10 nie cukup sethun lah aku jdi bini org...tpi aku rasa mcm bujang jer lgi....mgkin blom ada anak lgi kot...insyaallah...mgkin rezeki aku lmbat kan....klau x sempat gie PHUKET nnti2 pun leh gak..actually x rancang pun nak gie sna...my B lah terketaq2 nak gie sna..ada apa kat sna pun x tau lah...tiger show bnyak lah...gatai sungguh...huhuhu...
Klau gie vietnam aku nak gak lah...leh shoping kat sna....hehehe...aku pnah pegi sekali lah...memang best vietnam..brang dia murah...thun dpan klau x ada apa2 hal mungkin aku pegi vietnam with my family...sbb my B setiap thun air asia akan bgi 6 tiket percuma...klau pegi jauh2 best lah...insyaallah...klau ada duit lebih smpai lah kami kat sna...hikhik..
ini lah gmbar pengubat rindu cheq kat my mum and my dad...i love u all so much....daaaa......


                                                     My lOvely mum and dad....

No comments:

Post a Comment