Friday, October 29, 2010

:'( So Sad.....

Salam smua...semlm dapat berita sedih dari my mum bgi tahu yang kak ipar aku bini kpd Efzan keguguran....dah ngandung 4 bln....2 hari lpas bliding kluar darah bnyak...bila check air ketumban dia pun dah pecah....mungkin bkn rezeki dia kan....masa bliding tue baby still ok...doc nak suntik utk matang kan baby...tpi mak kpd kak ipar aku nie x kasi..sbb blih mencacatkn baby...
Keesokkn hari nyer kak ipar aku trasa ada sesuatu bnda nak kluar...tgok2 janin tue kluar...dr mengesahkan baby tue boy...syg nyer....memang bkn rezeki dia lah....skarang tgah berpantang...kena pantang mcm org beranak lah...So kna redo jer lah...yg baik itu dtang dari Allah S.W.T....dan yg buruk itu dtang dari kita sndiri....insyaallah...mna tau lpas2 nie rezeki dia kan...aku serta kan gambar kwin abg aku....sbgai kenangan...

                                                         abg aku and kak ipar aku alia....

                                                              nie knduri blah pompuan...
 dia org kwin bln 6 ari tue...lpas knduri sebln trus kak alia lekat...rezeki dia kan....aku jer lmbat...tpi aku redo smua tue...tue smua rezeki dari Allah S.W.T....mgkin rezeki aku kot lain...sbar yer MIZA...thanks too kak ina,abby dan kwn2 shif charlie sbb kuatkn semangat aku nie....aku  tahu aku nie muda lgi...tpi aku patut besabar...ada yg 3,4 tahun kawin blom ada anak lgi...kekadang my B ada bunyi gak pasal nak anak...tpi apa kan daya...usaha mcm2 tpi blom ada jugak...mak mentua aku suruh berubat kg..utk kuat kan rahim aku nie...sbb aku bila jer lekat...mesti dia jatuh....bkn rezeki kan...lpas nie pulun lgi...heheheheh...Doa pun kna doa...usaha pun kna jugak...too kak alia...jgn sedih2 yer...lpas pntang 2 bln nnti...baru fikir pasal anak yer...skrang pegi honeymoon puas2...hehehe...ok lah...itu jer lh aku nk crita...hahaha...bubye....

No comments:

Post a Comment