Saturday, July 16, 2011

OMG...OMG...OMG..

Salam semua...harap2 smua sihat lah yer...lama tul rasa x update blog nie...bila berbadan dua nie..rasa malas tul nak update...baru2 nie blik kg..mak mentua buat knduri sikit sbb aku dah 7 bln..mula tue nak lenggang perut..tpi aku x nak lah..so buat kenduri jer lah...kebetulan kat sana musim buah...dgn durian nyer..manggis,rambutan apa lagi makan sakan lah aku nie..

Lepas setel jer kenduri tue..esok nyer aku gie scan...OMG...OMG...terkejut mak jemah...dr ckp baby gurl...happy sgat bila dr bgi tau baby gurl..aku bkn nyer apa..kak ipar petama aku dah dpat baby boy...kak ipar no dua yg jangka beranak ujung bln nie pun baby boy...so org petama yg suka abah aku lah..dia memang nak sgat baby gurl..my B sbnar nyer nak baby boy yer lah...sapa2 pun nak baby first dia boy kan..tpi my B sbnar nyer x kisah..asal kan sihat dan sempurna...tpi blom confirm lagi..x kisah lah kan..

Yang best nyer..tahniah to namyra...akhir nyer pregnant jugak...welcome to the club yer..hehe..rezeki masing2 kan..jga elok2 yer.. and to my lovely sis..abby moga2 cepat kahwin ngan daddy yer...x sbar cheq nak mkn nasi minyak nie..nak bejln kat kuching nnti...hehehe...

Barang- barang baby bnyak lagi yg x beli lgi nie....nak tunggu ujung bln ada expo baby fair kat mid valley...jom kwn2 kita gie shoping kat sana...hehehe...

Ok lah...aku pun dah x tau nak crita apa lagi nie...take care semua yer....daaaa......

No comments:

Post a Comment